טליה ברנדס

טליה ברנדס

מייסדת ומנכ"לית

publicators

מומחית לניוזלטרים ופילוחים עיסקיים מייסדת ומנכ"לית חברת Publicators.

ניוזלטרים הינם כלי אפקטיבי רב עוצמה לשימור קשר עם לקוחות האירגון.
חברות רבות משלבות את ההפצה של ניוזלטרים כחלק מתוכנית השיווק, הפרסום והמכירות של החברה, ורואות בכלי זה כלי רווחי אשר מחזיר את ההשקעה שלו ואף הרבה יותר.
הניוזלטר הינו הכלי האפקטיבי ביותר מבחינת ה- reach שלו ומבחינת היכולת למקסם באמצעות פרסונליזציה את התכנים ובהתאמה את המכירות.
קיימות סיבות רבות לדוור ללקוחות, המרכזיות שבהן הן הצגת חלון ראווה של האירגון והגדלת מחזור המכירות, ובעיקר להזכיר לקהל לקוחותיכם כי אתם קיימים ומתחדשים כל הזמן.
בהרצאה זאת אנו נבחן את החשיבות של שילוב פעילות המדיה החברתית יחד עם שיווק ישיר באמצעות ניוזלטרים. נקרא לזה אפקט ה - 360.

 

דוברים נוספים באירוע SOMO Marketing 2013

Open Accessibilty Menu