מומחית לניוזלטרים ופילוחים עיסקיים מייסדת ומנכ"לית חברת Publicators.
ניוזלטרים הינם כלי אפקטיבי רב עוצמה לשימור קשר עם לקוחות האירגון.
חברות רבות משלבות את ההפצה של ניוזלטרים כחלק מתוכנית השיווק, הפרסום והמכירות של החברה, ורואות בכלי זה כלי רווחי אשר מחזיר את ההשקעה שלו ואף הרבה יותר.
הניוזלטר הינו הכלי האפקטיבי ביותר מבחינת ה- reach שלו ומבחינת היכולת למקסם באמצעות פרסונליזציה את התכנים ובהתאמה את המכירות.
קיימות סיבות רבות לדוור ללקוחות, המרכזיות שבהן הן הצגת חלון ראווה של האירגון והגדלת מחזור המכירות, ובעיקר להזכיר לקהל לקוחותיכם כי אתם קיימים ומתחדשים כל הזמן.
בהרצאה זאת אנו נבחן את החשיבות של שילוב פעילות המדיה החברתית יחד עם שיווק ישיר באמצעות ניוזלטרים. נקרא לזה אפקט ה - 360.
דוברים נוספים באירוע SOMO Marketing 2013
-
יעד אורן
דירקטור SAP NetWeaver GatewaySAP Israel -
אלי ישראלוב
מנכ"לBumpYard -
טל נברו
יועצת שיווק דיגיטלי -
אמיר חונגה
סמנכ"ל בכירAllCloud -
עו"ד אביב אילון
מומחה לדיני סייבר ואינטרנטאביב אילון ושות' עורכי דין -
פלורה לוין
VP IT and DigitalVPG -
אליאב אללוף
יועץ שיווקי ומנטור מדיה חברתית -
טוני כהן
ראש אגף שירות ושיווקמכבי שירותי בריאות -
נאור מן
מנכ"לactivetrail -
ענבר אברון
מומחית מדיה דיגיטליתיפעת מדיה צ'ק -
ינון לנדנברג
מנחה האירוע, מנכ"לInfinity Augmented Reality -
פלי הנמר
יזם ומנהיגPeople & Computers