בעל ניסיון של 12 שנים בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי, מחלוצי ענף ה- SEO/SEM בישראל.
נבחר לרשימת 50 המשפיעים באינטרנט הישראלי (2006), ולרשימת 40 מקצועני האינטרנט (2008) של מגזין The marker.
נושא ההרצאה: שיווק דיגיטלי רב ערוצי
58% מצריכת המדיה שלנו נעשית באמצעים דיגיטליים, שליש ממנה במכשירים ניידים, שני מיליון ישראלים נכנסים מדי יום לפייסבוק, רובם יותר מפעם ביום.
התנהגות הצרכנים החדשה מחייבת אותנו לחשוב מחדש על אסטרטגיית הפעולה שלנו – מה אנחנו מצפים מהערוצים הדיגיטליים? איך מטמיעים פעילות SOCIAL למותג שגם תביא ערך?
איך מתמודדים עם התנהגות צפיה רב-מסכית? איך מודדים הכול ומקבלים החלטות?
דוברים נוספים באירוע SOMO Marketing 2013
-
טליה ברנדס
מייסדת ומנכ"ליתpublicators -
יעד אורן
דירקטור SAP NetWeaver GatewaySAP Israel -
עו"ד אביב אילון
מומחה לדיני סייבר ואינטרנטאביב אילון ושות' עורכי דין -
פלורה לוין
VP IT and DigitalVPG -
אמיר חונגה
סמנכ"ל בכירNess -
טל נברו
יועצת שיווק דיגיטלי -
אלי ישראלוב
מנכ"לBumpYard -
אליאב אללוף
יועץ שיווקי ומנטור מדיה חברתית -
טוני כהן
ראש אגף שירות ושיווקמכבי שירותי בריאות -
ד"ר גיא יוגב
מרצה לשיווק ויזם טכנולוגי -
נאור מן
מנכ"לactivetrail -
ענבר אברון
מומחית מדיה דיגיטליתיפעת מדיה צ'ק -
ינון לנדנברג
מנחה האירוע, מנכ"לInfinity Augmented Reality -
פלי הנמר
יזם ומנהיגPeople & Computers