בעל ניסיון של 12 שנים בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי, מחלוצי ענף ה- SEO/SEM בישראל
נבחר לרשימת 50 המשפיעים באינטרנט הישראלי (2006), ולרשימת 40 מקצועני האינטרנט  (2008) של מגזין The marker.

 

 

נושא ההרצאה: שיווק דיגיטלי רב ערוצי

 58% מצריכת המדיה שלנו נעשית באמצעים דיגיטליים, שליש ממנה במכשירים ניידים, שני מיליון ישראלים נכנסים מדי יום לפייסבוק, רובם יותר מפעם ביום.
התנהגות הצרכנים החדשה מחייבת אותנו לחשוב מחדש על אסטרטגיית הפעולה שלנו – מה אנחנו מצפים מהערוצים הדיגיטליים? איך מטמיעים פעילות SOCIAL למותג שגם תביא ערך?
איך מתמודדים עם התנהגות צפיה רב-מסכית? איך מודדים הכול ומקבלים החלטות? 

דוברים נוספים באירוע SOMO Marketing 2013

Open Accessibilty Menu